مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه:
بیش از 3800 آموزشگاه در استان کرمانشاه وجود دارد

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تعداد مدارس سراسر استان کرمانشاه را سه هزار و 872 آموزشگاه عنوان کرد و گفت: فعالیت‌های برنامه‌ای قرآنی در سطح استان برای 48 واحد آموزشی در نظر گرفته شده است.
 جلال امینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: دانش‌آموزان از پنجم مرداد ماه سال‌جاری ثبت‌نام خود را شروع کرده‌اند و ثبت‌نام در تمام مدارس انجام می‌شود.
امینی از افزایش 15 درصدی شهریه برای همه مدارس غیرانتفاعی خبر داد و افزود: 5 درصد افزایش شهریه در مدارسی که هوشمندسازی شده‌اند و مورد تایید اداره فن‌آوری و هوشمندسازی است و 5 درصد افزایش دیگر به کیفیت‌بخشی شامل مدارسی که عملکرد آنان مورد تایید است، وجود داشته است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تعداد مدارس سراسر استان کرمانشاه را سه هزار و 872 آموزشگاه عنوان کرد.
وی خاطرنشان کرد: 873 مدرسه در سراسر استان کرمانشاه هوشمندسازی شده و تعداد 6 مدرسه تیزهوشان در استان کرمانشاه وجود دارد.
به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، آموزش و پرورش به برکت خدمات ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی در دورترین و محروم‌ترین مناطق استان کرمانشاه کلاس درس دایر کرده است.
امینی عنوان کرد: تجهیزات آزمایشگاهی در یک‌صد و 34 کلاس دوره ابتدایی، 32 کلاس دوره راهنمایی و یک‌صد و 63 کلاس دوره متوسطه وجود دارد.
وی ادامه داد: این تجهیزات علاوه بر میز، نیمکت، صندلی کلاسی و لوازم اداری، شامل وسایل و لوازم، انواع کیت‌های استاندارد آزمایشگاهی و کارگاهی مورد نیاز در هر مقطع تحصیلی است.
این مقام مسئول با تاکید بر اینکه برنامه‌های قرآنی در قالب فعالیت‌های برنامه‌ای و فوق برنامه‌ای دنبال می‌شود، تصریح کرد: فعالیت‌های برنامه‌ای در سطح استان کرمانشاه برای 48 واحد آموزشی در نظر گرفته شده است.