آینده سازان ایران اسلامی باید به گونه ای تربیت شوند که در دنیا سرآمد باشند

دکتر علی اصغر فانی ، سرپرست وزارت آموزش وپرورش بر تربیت آینده سازان ایران اسلامی به گونه ای که در منطقه و دنیا سرآمد دیگران باشند ، تاکید کرد .

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش ، دکتر علی اصغر فانی صبح امروز در مراسم نمادین جشن شکوفه ها  در دبستان شاهد دخترانه حضرت فاطمه زهرا ( سلام ا... علیها)  در اسلامشهر با ابراز خرسندی از حضور در این جشن گفت : با آغاز سال تحصیلی جدید در سال حماسه سیاسی ، امروز شاهد به ثمر نشستن حاصل تلاش همکاران عزیز فرهنگی در امر بازگشایی مدارس برای نونهالان و دانش آموزان اول ابتدایی با حضور رئیس جمهور منتخب  و محبوب و انجام شعارهای امید ، اعتدال و تدبیر می باشیم و امیدواریم این سال ، سالی موفق و  پربرکت برای تمامی دانش آموزان ، اولیای آنان و خانواده بزرگ فرهنگی کشور باشد .

وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی 93-92 برای قریب  یک میلیون و 300 هزار دانش آموز سال اولی افزود : معلمان سخت کوش ، مدیران ، معاونان و تمامی دست اندرکاران  اداره مدارس آماده خدمتگزاری به آینده سازان میهن اسلامی  در سنگر تعلیم و تربیت کشور هستند .

سرپرست وزارت آموزش وپرورش خطاب به دانش آموزان کلاس اولی گفت : قدر عمر خود را بدانید و با تلاش و کوشش در کسب علم و آگاهی با آراستگی به زیور تربیت دینی و اسلامی آینده درخشانی را برای ایران اسلامی رقم بزنید .

وی با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) مبنی "به ابتدایی برسید ، دانشگاه دیر است "، ادامه داد : امیدواریم دانش آموزان آن طور که شایسته جمهوری اسلامی  ایران است ، تربیت شوند  .

دکتر فانی با مخاطب قرار دادن خانواده ها تصریح کرد : از شما می خواهم ارتباط خود را با مدرسه قطع نکنید و به ما خدمتگزاران آموزش وپرورش در تربیت صحیح فرزندانتان یاری رسانید .

وی اظهار کرد : در سال تحصیلی جدید ،تلاش می کنیم با همفکری و کمک معلمان عزیز ، فضای شادی ،  شادمانی و نشاط بر مدارس  حاکم شود و فعالیت های  فوق برنامه نسبت به سال قبل توسعه یابد و همان طور که رئیس جمهور محبوب گفتند، امید در دل مردم و دانش آموزان تقویت شود .

 شایان ذکر است ، در پایان سخنان دکتر علی اصغر فانی ، سرپرست وزارت آموزش وپرورش زنگ مدرسه توسط یکی از دانش آموزان مدرسه شاهد دخترانه حضرت فاطمه زهرا( سلام ا... علیها) نواخته شد